Szkoda ze ten film pojawił sie tak późno... Lepiej jednak późno niz w ogóle -:)
Na marginesie...
Wklejenie takich właśnie filmów jest zbliżeniem nas do "życia".
|
Demokracja BezpośredniaStowarzyszenie Więcej Demokracji - Ty decydujesz! |
sob., 2010-07-03 05:56
#2
Szkoda ze ten film pojawił sie tak późno... Lepiej jednak późno niz w ogóle -:) Na marginesie...
ndz., 2010-08-22 09:30
#3
Interesujący jest wstępny komentarz J.M.Rokity (i nie tylko jego). O programie i celu tworzenia każdej partii. A także sposób podejścia rządzących partii, do woli wyborców jak i całego narodu. DB musi pozostać ruchem społecznym do chwili podjęcia takiej świadomej decyzji, przez samych ludzi. Obawiam się, że założenie partii DB, spowoduje tylko taki sam efekt.
pon., 2010-08-23 06:38
#4
Zgadzam się w zupełności.. Powiem więcej... Nigdy nie powinniśmy jej tworzyć (partii)! Powinniśmy natomiast poprzeć każdą partię, która spełni dwa warunki:
pon., 2010-08-23 11:17
#5
ad.1 Na dzień dzisiejszy nie ma takiej partii, z braku zainteresowania oddaniem władzy w ręce narodu. A z poparciem dla jednego punktu w programie, który obejmuje inne sprzeczne z ideami DB, mocno bym się zastanawiał. Bo wyszłoby to jak "Jestem za, a nawet przeciw". Poparłbym tylko taką partię która w swoim programie, zapisze że będzie rządzić tylko i wyłącznie społecznie (bez wynagrodzenia) a społeczeństwo zgodzi się na ich pokrycie, i ustali koszty utrzymania tylko i wyłącznie reprezentantów - czy powinny być na poziomie ustawowym: minimalnej gwarantowanej pensji, emerytury, renty, czy może wręcz minimum socjalnego - jak narzucają ogółowi parlamentarzyści.
wt., 2010-08-24 06:52
#6
Mój drogi pytonie... Co do Ad2 na wstępie zacytuje Ciebie: "Podejrzewam że każdy statut zawiera podobne sformułowania i procedury"
wt., 2010-08-24 12:36
#7
MSzach-u piszesz: ...Jak sobie życzysz; Statut SLD: Rozdział II 1. Członkowie partii mają równe prawa.
wt., 2010-08-24 14:59
#8
Proponuję tez to zakończyć... Bowiem "mieć prawo", a móc(swobodnie) to różnica i to spora. Samo okreslenie "o szczególnym znaczeniu" jest nieprecyzyjne (bo które są te szczególne!?). Albo to: "w których przewidziano głosowania"(a kto przewidział!?) Mi sie to przypomina jotę w jotę obecną "para" demokrację w której i owszem mówi się też, że "mamy prawo"... ale jak przychodzi co do czego to niszczy się z trudem zebrane podpisy. Olewa w majestacie prawa obywatelski głos. Zbywa się wprost(Komorowski- prezydent wszystkich Polaków - tak często czyni)i bez ogródek Ja mam poparcie społeczne - Ty nie masz więc nie masz i nic do powiedzenia... . Na tym "posiadaniu prawa" to oszustwo obecnej demokracji polega. Naprawdę nic mi nie udowodniłeś. Nie ma dziś takiej organizacji może poza tą, która choć na razie koślawo jej idzie, próbuje wewnętrznie "większościowo" decydować. Na razie koślawię ale dopiero się uczymy...
wt., 2010-08-24 16:22
#9
Samo okreslenie "o szczególnym znaczeniu" jest nieprecyzyjne (bo które są te szczególne!?). Albo to: "w których przewidziano głosowania"(a kto przewidział!?)... błędna interpretacja, nie kto a Znów wybiórcze czytanie "wyrywanie z kontekstu", prowokujesz do korekty. Przeczytaj całość przytoczonego paragrafu.
wt., 2010-08-24 21:08
#10
Statut naszego stowarzyszenia jest wynikiem kompromisu pomiędzy tym czego oczekuje od nas państwo a tym czego oczekujemy od stowarzyszenia. Czy ktoś mógłby zaproponować jakie konkretne zmiany należałoby wprowadzić do statutu lub regulaminu aby umocnić demokrację bezpośrednia w naszym gronie?
wt., 2010-08-24 21:53
#11
Statutu nie mozna zmieniać często. Na razie nauczmy sie go zgodnie z prawem stosować. - Trzeba szczerze porozmawiać o instrumencie wewnetrznym DB. troche mamy juz doswiadczeń z przeprowadzaniem referendum, z niedoskonałością urządzenia. Zezwolić lub nie na rózne sposoby głosowania (rozmawialiśmy o tym)w referendum. Rozważyc jak nie łamać obowiazujacego prawa w stosunku do wyboru osób,
śr., 2010-08-25 07:55
#12
Zgadzam się. To może być interesująca i istotna dyskusja.
wt., 2010-08-24 21:32
#13
Proszę sie tak nie denerwować... bo złość nigdy nie była dobrym doradcą. Nie ja, a własnie pan manipulował wybiórczą informacją... lub co najmniej nic nie rozumie. Jak Pan cokolwiek chce udowodnic to musi pan to starać sie robić rzetelniej!
Uzasadnienie: Prosze mi odpowiedzieć: a) Kongres, zwoływany nie rzadziej niż co 4 lata, Kolejny przyklad: 1. Kongres SLD: Nie chcę tu ciągnąć analizy statutu tej partii dalej ale jak pana interesuje życzę miłej lektury...Samo słowo "referendum" to stanowczo w kontekscie całego statutu za mało i w tyn statucie NIC NIE ZNACZY Odpowiedziałem (mam nadzieje że zrozumiale) tylko dlatego, ze zaczał pan bezpodstawnie pouczać: "Na przyszłość czytaj tezę i kontekst, by ktoś później miał pełną jasność dyskusji," (???) Proszę wybaczyć ale to pan próbuje manipulować i gmatwać cytując jakieś wyrwane z całości fragmenty- NIE JA. Również pozdrawiam. |
Gość specjalnySprawy StowarzyszeniaAktywne tematy
Nadchodzące Wydarzenia |
|