Regulamin strony

Portret użytkownika Robert Fiałek
To Do Listing

Szczegóły

Regulamin strony

     Celem dokumenty jest określenie zasad komunikacji, dyskusji, współpracy i agregacji tak aby usprawnić proces wnioskowania i osiągania wyznaczonych celów.

Definicje:
- agregacja: podsumowanie dyskusji opisujące przyjęte przez dyskutantów rozwiązanie.

1. Założyciel wątku jest zobowiązany do podsumowania dyskusji. Podsumowanie musi nastąpić przed upływem 2 tygodni od zakończenia dyskusji. Podsumowanie może być zrobione na podstawie: - kompromisu wypracowanego przez wszystkich dyskutantów - głosowania/ankiety dotyczącej danego tematu. Założyciel wątku wskazuje koordynatora projektu jeśli pomysłodawcy nie mogą takiej osoby wyłonić spośród siebie.
2. Osoba, która wysunęła zwycięską propozycję zobowiązana jest stanąć na czele projektu i koordynować go aż do jego zakończenia. To pomysłodawca zna najlepiej niuanse swojej propozycji i ma pasję do jej realizacji.
3. Treści tworzone i udostępniane przez użytkowników domyślnie stanowią własność stowarzyszenia chyba, że twórca zaznaczy, że jest inaczej.
4. Odpowiadając na email używaj opcji "Odpowiedz wszystkim" po to żeby wszystkie osoby uczestniczące do tej pory w rozmowie również dostały informację. W polu "Do" umieszczaj osobę od której oczekujesz odpowiedzi lub działania. W "Kopii" umieszczaj osoby, które powinny być jedynie poinformowane o treści korespondencji.
5. Szerokość obrazków na stronie i w blokach (maksymalnie 190 pixeli w blokach, 560 pixeli w części centralnej)

**********************************************

Opis mechanizmów zarządzania członkostwem i uprawnieniami do głosowania.

Opisana konfiguracja i procedury są wynikiem tego głosownia: http://www.demokracjabezposrednia.pl/node/998.

1. Członkostwo w Stowarzyszeniu nadawane jest bezterminowo. Ranga świadcząca o nadaniu członkostwa to "członek stowarzyszenia". Członkostwo nabywa się przez formularz: http://www.demokracjabezposrednia.pl/przylacz_sie oraz wpłatę składki członkowskiej. Wpłata powinna być dokonana z konta bankowego należącego do osoby ubiegającej się. W tytule przelewu bankowego należy podać swój login. Dzięki temu zarząd będzie mógł powiązać wpłatę z urzytkownikiem strony. Jeśli wpłata składki wykonana jest w inny sposób - niezbędne jest potwierdzenie tożsamości przez potwierdzenie adresu zamieszkania.
2. Potwierdzenie tożsamości odbywa się przez przelew bankowy lub potwierdzenie adresu zamieszkania. Ranga świadcząca o udanym potwierdzeniu rożmości to "zweryfikoany". Potwierdzenie tożsamości jest ważne przez 640 dni (1 rok i 9 miesięcy). Osoba, któa potwierdziła tożsamość i jest członkiem stowarzyszenia jest uprawniona do głosowania. W praktyce oznacza to, że potwierdzenie tożsamości okresowo wygasa i musi być odnowione co jest jednoznaczne z wpłatą składki członkowskiej. Jeśli wpłata nie nastąpi - uprawnienie do głosowania wygasa (jednak członkostwo nie wygasa).
Potwierdzenie adresu zamieszkania odbywa się przez wysłanie zwykłą pocztą kodu aktywacyjnego a po jego odebraniu - wpisaniu go na stronie.

**********************************************

Nadanie członkostwa:
1. [użytkownik] Założenie konta na stronie
2. [użytkownik] Złożenie wniosku o członkostwo
3. [użytkownik] Wpłata składki
4. [zarząd] Akceptacja wniosku
5. [administrator] Ustawienie wygaśnięcia potwierdzenia tożsamości na 640 dni

Checklist przy dodawaniu nowego członka:
- ustawić subskrypcję treści typu głosowanie
-

**********************************************

Przedłużenie członkostwa
1. [użytkownik] Wpłata składki
2. [administrator] Ustawienie wygaśnięcia potwierdzenia tożsamości na 640 dni

Zmień status
Stan
W toku
Waga
Wysoka
Przypisane do
  • Robert Fiałek